Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát, amely értelmében elfogadja a cookie tájékoztatóban foglaltakat.
Menü

Szállítás és fizetés

Szállítás
         

 
  1. Melyik szolgáltatóval küldjük ki a csomagodat?
    Megbízható, szerződött partnereink között a GLS és a Foxpost futárszolgálatok közül választhatsz. Amennyiben Te szeretnéd meghatározni, hogy mikor mész a csomagodért akkor javasoljuk a Foxpost vagy a GLS csomagpontokat, melyek közül több 0-24-ben is elérhető. De ezeket külön ellenőrizd le előtte, nehogy zárás után menj érte. Ha házhozszállítást szeretnél, válaszd a GLS futárszolgálatot.
     
  2. Mennyibe kerül a csomag feladás? 
    Ha 15 000 Ft felett vásárolsz akkor minden estben ingyenes.
    Ha 15 000 Ft alatt vásárolsz akkor a kézbesítés Foxpost Terminálba ingyenes, GLS esetében mind a csomagpontra mind a házhozszállítás egységesen 880 Ft.
     
  3. Mikor adjuk fel a csomagokat? 
    Ha a GLS futárszolgálatot választod, akkor a délelőtt 09:00 óráig leadott rendelésed még várhatóan aznap feladásra kerül, a 09:00 órát követően leadott rendeléseket, másnap délelőtt adjuk át a futárnak!
    Ha a Foxpost futárszolgálatot választod akkor a 20:00-ig leadott rendelések még aznap feladásra kerülnek. 20:00 óra után leadott rendelések másnap délelőtt kerülnek feladásra.
     
  4. Mikor kapom meg a csomagokat?
    Leggyorsabban akkor, ha a GLS-t választod. Ez esetben a feladást követő másnap fogják kézbesíteni a csomagodat. Ezért ha 09:00-ig GLS kézbesítéssel adod le a rendelésed akkor már másnap kézbe veheted a termék(i)edet. 09:00 után leadott rendeléseknél a rendelést követő második napon várhatod a kézbesítést.
    Ha Foxpost terminálba kéred a kiszállítást, akkor a kézbesítési idő változó, 2-8 munkanapig terjed általában.
     
  5. Hol tart a csomagom a szállításban?
    Minden esetben csomag azonosítót generálunk le melyet mi ellenőrizni tudunk. Amennyiben nem kaptál értesítést a futárszolgálattól, akkor írj nekünk az info@ciska.hu-ra és megnézzük neked, illetve el is küldjük az azonosítódat és a futárcég által biztosított linket, ahol Te magad is aktuálisan ellenőrizheted pillanatnyi státuszát a csomagodnak.
     
  6. Miben fogom kapni az ékszert?
    Minden esetben a képen látható vászonzsákban kapod az ékszert, postai karton dobozban szállítva, illetve van lehetőség díszdoboz vásárlására.


 

Fizetés

         

 

  1. Mivel tudok fizetni?
    Online bankkártyával és utalással is.
    Az online bankkártyás fizetés kényelmes és rendkívül biztonságos. Szerződött partnerünk a Barion a Magyar Nemzeti Bank által rendszeresen ellenőrzött, mely több ezer magyar weboldalnak, vezető hazai telekomunikációs szolgáltatónak is nyújt már fizetési szolgáltatást. Ha online bankkártyás fizetést választunk a vásárlási folyamat végén a megrendelem gombra való kattintás átírányít a szolgáltató oldalára (ez 2-5 másodpercig is eltarthat), ahol a kártya adatok megadása szükséges, ott a fizetés gombra kattintva türelmesen várjuk meg, míg vissza nem irányít a weboldalunkra a szolgáltató. Ellenkező esetben a tranzakció nem biztos, hogy sikeres lesz.
    Utalás esetében a K&H banknál vezetett 10401213-76555656-54491011 számlára a megrendelés teljes végösszegét szükséges elutalni, a csomagolást és feladást az összeg beérkeztét követően kezdjük meg.
     
  2. Tudok utánvéttel is vásárolni?
    Igen. Utánvét a weboldalon nem válaszható, így minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ciska.hu-n a rendelésed leadását követően. Ebben az esetben bármilyen fizetési módot választhatsz, mert a jelzett utánvét igényed felülírja majd. Tájékoztatunk, hogy az utánvét díja plusz 300 Ft, így ezt mindig kalkuláld hozzá a megrendelés végösszegéhez.


     

Keresés