Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát, amely értelmében elfogadja a cookie tájékoztatóban foglaltakat.

Szállítás és fizetés

Szállítás
         

 
  1. Melyik szolgáltatóval küldjük ki a csomagodat?
    Megbízható szerződött partnereink között a GLS és a Foxpost futárszolgálatok közül választhatsz. Amennyiben Te szeretnéd meghatározni, hogy mikor mész a csomagodért akkor javasoljuk a Foxpost vagy a GLS csomagpontokat, melyek közül több 0-24-ben is elérhető. De ezeket külön ellenőrizd le előtte, nehogy zárás után menj érte. Ha házhozszállítást kérsz, ezt megteheted mind a GLS-el mind a Foxpost futárszolgálattal, utóbbi további szerződött partnerein keresztül szállít házhoz.
     
  2. Mennyibe kerül a csomag feladás? 
    Ha 10 000 Ft felett vásárolsz akkor minden estben ingyenes.
    Ha 10 000 Ft alatt vásárolsz akkor a kézbesítés Foxpost Terminálba ingyenes, Foxpost Házhozszállítás 690 Ft, GLS esetében mind a csomagpontra mind a házhozszállítás egységesen 880 Ft.
     
  3. Mikor adjuk fel a csomagokat? 
    Ha a GLS futárszolgálatot választod akkor a délelőtt 09:00 óráig leadott rendelésed még aznap feladásra kerül, 09:00 órát követően leadott rendelések másnap délelőtt adjuk át a futárnak!
    Ha a Foxpost futárszolgálatot választod akkor a 20:00-ig leadott rendelések még aznap feladásra kerülnek. 20:00 óra után leadott rendelések másnap délelőtt kerülnek feladásra.
     
  4. Mikor kapom meg a csomagokat?
    Leggyorsabban akkor ha a GLS-t választod. Ez esetben a futárnak miután átadjuk, ők másnap fogják kézbesíteni. Ezért ha 09:00-ig GLS kézbesítéssel adod le a rendelésed akkor már másnap kézbe veheted a termék(i)edet. 09:00 után leadott rendeléseknél a rendelést követő második napon várhatod a kézbesítést.
    Ha Foxpost terminálba vagy Foxpost-os házhozszállítás kérsz akkor a kézbesítési idő változó, 2-7 munkanapig terjedhet. Terminálba kézbesítés mindig gyorsabb mint a házhozszállítás a Foxpost esetében.
     
  5. Hol tart a csomagom a szállításban?
    Minden esetben csomag azonosítót generálunk le melyet mi ellenőrizni tudunk. Amennyiben nem kaptál értesítést a futárszolgálattól, akkor írj nekünk az info@ciska.hu-ra és megnézzük neked, illetve el is küldjük az azonosítót és a futárcég által biztosított linket, ahol mindig Te magad is aktuálisan ellenőrizheted pillanatnyi státuszát a csomagodnak.
     
  6. Miben fogom kapni az ékszert?
    Minden esetben a képen látható vászonzsákban fogod megkapni, melyet a megfelelő védelemért még zárható fólia tasakkal és légpárnás csomagolóanyaggal vagy borítékkal védünk.


 

Fizetés

         

 

  1. Mivel tudok fizetni?
    Online bankkártyával és utalással is.
    Az online bankkártyás fizetés kényelmes és rendkívül biztonságos. Szerződött partnerünk a Barion a magyar Nemzeti Bank által rendszeresen ellenőrzött, mely több ezer magyar weboldalnak, vezető hazai telekomunikációs szolgáltatónak is nyújt már fizetési szolgáltatást. Ha online bankkártyás fizetés választunk a vásárlási folyamat végén a megrendelem gombra való kattintás átírányít a szolgáltató oldalára (ez 2-5 másodpercig is eltarthat), ahol a kártya adatok megadása szükséges, ott a fizetés gombra kattintva türelmesen várjuk meg míg vissza nem irányít a weboldalunkra a szolgáltató, ellenkező esetben a tranzakció nem biztos, hogy sikeres.
    Utalás esetében a K&H banknál vezetett 10401213-76555656-54491011 számlára a megrendelés teljes végösszegét szükséges elutalni, a csomagolást és feladást az összeg beérkeztét követően kezdjük meg.
     
  2. Tudok utánvéttel is vásárolni?
    Igen. Utánvét a weboldalon nem válaszható, így minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az info@ciska.hu-n. Tájékoztatunk, hogy az utánvét díja plusz 300 Ft, így ezt mindig kalkuláld hozzá a megrendelés végösszegéhez.


     

Keresés