Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát, amely értelmében elfogadja a cookie tájékoztatóban foglaltakat.

Általános szerződési feltételek

 

Általános Szerződési Feltételek

 

 

Kedves látogatónk, a weboldalon (www.ciska.hu - továbbiakban webáruház) történő látogatásod alkalmával és/vagy az ott elérhető termékek megvásárlásával elfogadod a jelen dokumentumban foglalt használati feltételeket valamint útmutatásokat. Különös tekintettel a vásárlási tranzakciókra.

A webáruház használatával elfogadott ÁszF nem minősül írásbeli szerződésnek. A webáruház használatával és az esetleges vásárlással a jelen dokumentumban részletezett feltételek automatikusan elfogadottnak tekintendőek és kötelező érvényűnek értendőek a látogatóra és vásárlóra egyaránt nézve.

 

  1. Szolgáltató tulajdonosa:
    Név: Lőrincz Géza
    Vállalkozói száma: 54754108
    Adószám: 56129564-1-42
    Cím: Budapest, 1173, összefogás utca 1/C fszt 1.
    Email: info@ciska.hu

    Nemsfém vállakozási nyilvántartásba vette: Budapest Főváros Kormányhivatala országos illetékességű Nemesfém Nyilvántartási, Ellenőrzési és Vizsgálati Osztály
    Hatósági engedély: PR8359/1/2020

  2. A webáruház használatára vonatkozó általános feltételek

    A webáruház használata során felmerülő kérdéseket azok fajtája szerint rendszereztük. Azok elfogadása minden látogatóra kötelező érvényű.

    2.1 Rosszhiszemű látogatói magatartás
    A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a látogatói magatartásáért. A vásárló egy harmadik fél jogait sem sértheti meg, annak személyes adataival nem élhet vissza. A szándékos vagy gondatlanságból elkövetett vagyoni és nem vagyoni károkért a szolgáltató és annak tulajdonosa nem tartozik felelősséggel, ellenben kártérítéssel élhet az elkövető felé, különös tekintettel a vásárlásokra.  Amennyiben az elkövetésnek büntetőjogi következményei vannak, úgy a szolgáltató teljes mértékben együttműködik a hatóságokkal.
    Amennyiben a vásárlás pénzmosási szándékkal vagy terrorizmus finanszírozására irányul a Szolgáltató a vásárlást törvényi kötelezettségének értelmében köteles felfüggeszteni és kivizsgálásra átadni a tudomására jutott információkat az illetékes hatóságoknak további kivizsgálásra átadni. Amennyiben a vásárló jogellenes magatartást tanúsít a vásárló államának mindenkori törvényei szerint, úgy a vásárlót terheli a teljes felelősség.

    2.2 Internet biztonság - felelősségi kérdések
    A Látogató a webáruházat kizárólag csak a saját felelősségére használhatja. A webáruház használata során felmerülő káraiért – pl.: adathalászat – a szolgáltató nem vállal felelősséget. A látogató köteles gondoskodni, hogy regisztrált fiókjához illetéktelenek ne tudjanak hozzáférni és a nevében ne adhassanak fel rendelést. Amennyiben a Szolgáltató úgy látja, hogy bizonyos látogató nem tisztességes szándékkal érkezik vagy az áruház reputációján, piaci pozícióján szándékos rongálási szándékkal használja a webáruházat - a technikai megoldások erejéig - kitilthatja őt.

    2.3 Szerzői jogvédelem alatt álló tartalmak
    A webáruház minden eleme, különös tekintettel a képekre szerzői jogi védelem alatt állnak. Azok további felhasználása, különösen azok üzleti felhasználása szigorúan tilos, azok szerkesztett változatának felhasználása szintén tiltott és további felhasználásuk büntetőjogi következményekkel járhat. A webáruház rendelkezik mind saját, mind nyílt felhasználású kép adatbázisokban elérhető tartalmakkal. Ezek felhasználása szerzői források megjelöléséhez kötött. Azok a weboldal impresszum menüpontjában érhetőek el.

    2.4  Adatvédelem
    A Vásárló/Látogató adatai az Európai Unió által kiadott adatvédelmi irányelveknek (GDPR) megfelelően kezeljük és használjuk. Amennyiben a látogatói adatok továbbításra kerülnek anonimizált módon harmadik félnek, azok felhasználása a harmadik fél adattájékoztatójában olvasható. Különösen érzékeny személyes adatokat, mint a telefonszám, email cím a szolgáltató harmadik félnek nem ad át. Részleteket lásd az adatvédelmi tájékoztatóban ( https://ciska.hu/adatvedelmi-tajekoztato)

     
  3.  A vásárlás menet a webáruházban

    A webáruházban a vásárlás nem regisztrációhoz kötött, ugyanakkor bizonyos kedvezmények csak akkor vehetőek igénybe, ha az regisztrált felhasználóként használjuk a weboldalt. Amennyiben a vásárlónak a termékkel kapcsolatban bármilyen kérdése van a „Kapcsolat” menüpontban megtalálható elérhetőségek egyikén keresheti a Szolgáltatót, preferáltan az elektronikus elérhetőségeket. A vásárláskor kötelező megadni a névét, email címét, telefonszámát, szállítási adatokat, számlázási adatokat. Ezeken felül további adatok is megadhatók, de azok nem kötelezőek a rendeléshez. Ezen adatok kezelését az adatvédelmi szabályzat rögzíti. A Vásárló a vásárláskor megadott személyes adatokról kijelenti, hogy azok valóságnak megfelelnek. A feladást követően nincs lehetőség a rendelés módosítására.

    3.1 Termék kiválasztása
    A vásárló a terméket a kategória választó modulokon elérhető termék lista oldalakon /termékoldalakon érheti el. Az árakról a termékre vonatkozó paraméterekről mind a lista oldalakon mind a termék oldalakon tájékozódhat. Amennyiben szükséges a termékből variánst is kiválasztani azt a termékoldalon teheti meg. A termék ára minden estben bruttó árban vannak feltüntetve, tartalmazza az általános forgalmi adót és valamennyi egyéb közteher költséget is. Az árban a kiszállítás díja is beleértendő.

    A webáruházban feltüntetett árak a legnagyobb gondosság ellenére irreálisan téves lehet, amennyiben ilyen árat tapasztal a vásárló az oldalon azt haladéktalanul jelezni kell a „Kapcsolat” menüpontban feltüntetett elérhetőségek egyikén. Az irreális ár az az ár, ami 0 forint vagy a legnagyobb kedvezmények igénybevétele esetén sem közelíti meg a reális árat. Ezekben az esetekben a Szolgáltató nem köteles a meghirdetett áron biztosítani a terméket a vásárlónak, a megadott elérhetőségek egyikén felkeresi a vásárlót és felajánlja neki a terméket a valós áron és tájékoztatja a technikai hibáról. A vásárló nem köteles elfogadni és minden hátrányos következmény nélkül lemondhatja a rendelését.

    Az ár magyar forintban (Ft) értendő. Az árváltozás jogát a Szolgáltató fenntartja.

    3.2 Kosárba helyezés
    Miután a vásárló eldöntötte mely terméket szeretné megvásárolni a termékoldalon található „Kosárba rakom” gomb megnyomásával teheti a kosarába. Amennyiben szeretné megtekinteni a Kosárba tett termékeinek a listáját, ezt a kosár oldalon teheti meg ahová a kosár ikonra klikkelve, majd a „Kosár” gombra kattintva juthat el. A Vásárló egyidejűleg több terméket is vásárolhat a készlet erejéig, melyeket a „Kosárba rakom” gombra kattintásokkal helyezhet a kosarába. A kosárból a terméket a „Törlés” gombbal lehet kitörölni

    3.3 Vásárlás elindítása és befejezése
    A vásárlási folyamat a „Pénztár” és a „Tovább a Pénztárhoz” gombokra kattintással kezdeményezi. A Vásárlási folyamat során adja meg a szállítási módot és a szállítási adatokat, választja ki a fizetési módot, választja ki a számlázási címet és tekinti át a rendelésének összegzését. Miután a Vásárló mindent rendben talál az összesítőben a vásárlási feltételek elfogadásával a „Megrendelem” gombra kattintva véglegesítheti a rendelését. A vásárlásról a Szolgáltató automatikus visszaigazoló emailt küld a megadott email címre. A folyamat során bármikor lehet módosítani az adatokon a böngész vissza gombjával vagy a folyamat során kattintható navigációs funkciók segítségével.

    3.4 Kupon
    A szolgáltató szezonális, promóciós és regisztrált vásárlóként leadott bizonyos összeghatár feletti rendelések után bocsáthat ki kupont a vásárlók számára. Amennyiben a Szolgáltató a kupont egy adott összeg feletti regisztrált vásárlóként leadott rendeléséért adja, az a vásárló következő vásárláshoz használhatja fel. A kuponok a lejárati határidőn belül használhatóak csak fel, egyszeri alkalommal. Az egyedi kuponokat a Szolgáltató kizárólag emailben küldi el a vásárló számára, a szezonális vagy promóciós kuponokat pedig eDM kampányokban, online hirdetéseken vagy a weboldalon elhelyezett erre alkalmas bannereken keresztül juttatja el.

    3.5 Fizetési módok
    A Szolgáltató kizárólag bankkártyás fizetést, előre utalást bankszámlára vagy utánvétes fizetést fogad el. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Banki előre utalás esetén a közlemény rovatban kötelező feltüntetni a rendelés számot, amely alapján a vásárló beazonosítható. Előre utalás esetén mindenképpen meg kell várni a rendelésről szóló visszaigazoló levelet és az abban található bruttó végösszeget kell elutalni a szolgáltató által vezetett számlaszámra (K&H), ahol az utalásnál a közlemény rovatban a rendelés azonosítót minden esetben szükséges feltüntetni. A számlaszám a fizetési mód kiválasztásakor, annak a leírásában található meg. Utánvétes fizetés esetén, a szolgáltató mindenkori kiszállító partnerének futárjánál/csomagautomatájánál/csomagpontjánál van lehetőség, a rendelés teljes végösszegét készpénzben kell kifizetni.
    Sikertelen fizetés esetén a rendelést a szolgáltató 24 óráig tartja fenn. Amennyiben a rendelés fizetése sikertelen volt, arról a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a vásárlót, és felhívja figyelmét a fizetés pótlásának lehetőségeiről. Ha a rendelés teljes végösszege nem érkezik be a Szolgáltatóhoz a rendelés feladásától számított 24 órán belül, akkor a rendelés törlésre kerül, a vásárló által lefoglalt termékeket a Szolgáltató vissza készletezi.

    3.6 Szállítási módok és szállítási díj
    A szállítási módok közül a Foxpost csomagautomatába szállítás díjtalan. Minden más választott szállítási módnál annak megfizetése a vásárlót terheli, mely a termék(ek) összegén felül fizetendő. A szolgáltató köteles a visszaigazoló emailben szereplő szállítási címre szállíttatni a terméket. A vásárló köteles a megrendelt termékeket a megadott címen átvenni és a teljes vételárat – amennyiben ezt még nem tette meg – kifizetni. Ha Posta pontra, GLS csomagpontra vagy FoxPost átvételi pontra kéri a vásárló a termék kiszállítását, ott a vásárló 0-24 órában veheti azt át. Amennyiben a Csomagautomatában/Csomag ponton nem veszi át a vásárló, akkor annak újrakézbesítését a szolgáltatótól kérheti (www.ciska.hu), melynek költsége a vásárlót terheli.

    Amennyiben szállítási címre történő kiszállítást választ,
    MPL első alkalommal 08:00-17:00 között kísérli meg a kiszállítást a megadott címre, amennyiben ez sikertelen, úgy értesítést hagy a helyszínen az elérhetőségéről, aminek segítségével a vásárló felveszi a kapcsolatot a futárral, vagy a futár direktben a vásárlóval veszi fel a kapcsolatot és egyeztet egy 2. időpontot és/vagy helyszínt. Minden további szállítási kísérlet díja a vásárlót terheli, amennyiben az a vásárlónak felróható okból hiúsult meg.
    GLS futárszolgálat esetén a csomagokat, a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (8-17 óra között) kézbesítjük. Második kézbesítési kísérlet ingyenes. Minden további kézbesítési alkalom a vásárlót terheli.
    FoxPost Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot a feladási telephelyen. A Csomagokra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalnak. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor annak újrakézbesítését a szolgáltatótól kérheti (www.ciska.hu), melynek költsége a vásárlót terheli


    A futártól az átvételi dokumentum aláírásával elismeri, hogy minőségében és mennyiségében egyezik a megrendelésével, a csomag és annak tartalma létezik és sérülés mentes. A futár távozásával a Vásárló a Szolgáltatónál már csak az elállás jogával élhet. Amennyiben a csomagban és annak tartalmában minőségi vagy mennyiségi hibát tapasztal, azt jegyzőkönyveztetni kell a kiszállítást végző személlyel. Amennyiben valóban szemmel láthatóan sérült vagy termék, vagy a csomagolás a Szolgáltató a visszavételt díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően történt sérülésekre a Szolgáltató nem vállal felelősséget. FoxPost általi házhoz szállítás hasonlóképpen történik.

    3.7 Szállítási határidők
    A szállítási időtartam 2-14 napig terjedhet. Jellemzően 2-5 munkanap. A pénteken leadott rendelések – amennyiben az nem munkaszüneti napra esik – jellemzően a rákövetkező második munkanapon kerülnek feladásra. A Szolgáltató a Vásárló által hibásan leadott rendelés vagy ahhoz köthető helytelen adatok miatti késedelemért, bármilyen egyéb hibáért a felelősség a Szolgáltatót nem terheli. A vásárlás módosítására a rendelés feladásáig van lehetőség.

    3.8 A Vásárló ajánlati kötelezettsége
    A megrendelés leadásával visszaigazoló emailt küldünk a vásárló felé, amelyben összegezzük a rendelést, tartalmazza a rendelés sorszámát, rendelés leadásának idejét, fizetés módját, szállítás módját a megrendelő telefonszámát és email címét, a szállítási és számlázási címét, valamint a megrendelt termékeket és az összes fizetendő bruttó végösszeget. A szerződés a visszaigazoló email kiküldésekor jön létre, amellyel a Vásárló ajánlati kötöttséget visel. Amennyiben a Vásárló a visszaigazoló emailben hibát észlel azt a Szolgáltató felé haladéktalanul köteles jelezni, de annak módosítására csak a rendelés feladásáig van a Szolgáltatónak lehetőség. Azt követően már csak egyéni megegyezés szerint történhet a módosítás.

    Az így létrejött vásárlás olyan elektronikus szerződésnek tekintendő, amelyre a távollévő felek között létrejött szerződésekről határozó 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályoz, illetve a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi tevékenységek, továbbá az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak tekintendőek irányadónak.

    3.9 Számla
    A Szolgáltató a vásárlónak kizárólag elektronikus számlát állít ki és azt a vásárláskor megadott email címre küldi el. A számla a Billingo alkalmazáson keresztül kerül kiállításra.
  4. Elállási jog

    A fogyasztónak a termék kézhezvételétől számított 16 napon belül joga van elállni a vásárlásától és bármilyen indoklás nélkül jelezheti elállási szándékát a Szolgáltatónak. Ezt történhet írásban, elektronikus úton, de akár postán vagy szóban is. A vásárlónak a 16. napig a szándékát kell jeleznie, nem pedig a termék beérkezését kell biztosítania. E-mailen keresztül jelzett szándék esetén az email elküldésének a dátuma, postai úton történő feladás esetén a postára feladás dátuma a mérvadó. Ezért ez utóbbi esetén a vásárlónak ajánlott küldeményként kell feladni a levelet az elállási szándékáról. Ezen dátumoknak kell a kézhezvételtől számított 16 napon belül lenniük.

    A Szolgáltató a 14 napos törvényi előírásnál enyhébb 16 napos határidőt állapított meg a vásárlói számára.

    A szolgáltató elektronikus úton visszajelez a rendelésnél megadott email címre, hogy befogadta a vásárló elállási nyilatkozatát és tájékoztatja a vásárlót, hogy annak intézkedését megkezdte. A vásárló amennyiben él az elállás jogával a termék visszaküldését a Szolgáltató székhelyére saját maga szervezi meg és annak teljes költéségét a vásárló viseli, a szolgáltató utánvéttel visszaküldött csomagot nem vesz át. Amennyiben a vásárló él az elállás jogával a Szolgáltató köteles a rendelés teljes vételárát visszautalni legkésőbb az elállást követő 30. napig.

     
  5. Szavatosság és Garancia

    5.1 Kellékszavatosság
    A szolgáltató a termék hibájáért kellékszavatossági felelősséggel tartozik. A vásárló az átvétel időpontjától számított 2 évig élhet ezzel a jogával azokért a termék hibákért, amelyek a termék átvételekor fennálltak. A 2 éves elévülési határidőn túl már nincs lehetősége a Vásárlónak kellékszavatossági igényével élni. Kellékszavatossági igény érvényesítésekor a vásárló kérheti kijavítást vagy kicserélést. Kicserélésre a szolgáltatónak akkor van lehetősége, ha rendelkezésére áll még az a termék a raktáron. Kijavítást akkor kérhet, ha az nem aránytalanul nagy többletköltséggel járna a Szolgáltatótól. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    A Vásárló a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül köteles a felfedezett hibát jelenteni a Szolgáltatónak. A késlekedésből fakadó károkért a Vásárló a felelős. A termék átvételétől számított 6 hónapon belül a vásárlónak nincsen más kötelezettsége a közlésen kívül a kellékszavatosság érvényesítésekor.

    Ugyanakkor a Szolgáltatónál történt vásárlását - az érvényesítés során szóban forgó termékről - a közléskor hitelt érdemlően bizonyítania kell tudnia számlával.6 hónap elteltét követően a Vásárlót illeti a bizonyítás, hogy a hiba a teljesítés időpontjában is fennállt. Ha a vásárló szavatossági igényét a terméknek egy jól elkülöníthető részén érvényesíti, akkor a termék további részeire továbbra is fennáll a kellékszavatossági jog. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából adódóan keletkeztek a hibák vagy bizonyíthatóan az átvételt követően keletkezetek ezek, akkor a Szolgáltató mentesülhet vagy nem köteles helyt adni a kellékszavatossági igénynek.

    5.2 Termékszavatosság
    Termékszavatosság igény érvényesítésekor a Vásárló kizárólag a termék javítását és kicserélését kérheti a Szolgáltatótól, de ugyanazon hiba miatt egyszerre termékszavatosság és kellékszavatosság egyidejűleg nem érvényesíthető. A Vásárlónak kell bizonyítani annak jogosságát. A termék hibás amennyiben nem felel meg a vásárláskor aktuális minőségi követelményeknek, vagy nem egyeznek meg a termékleírásban található paraméterekkel. A vásárló az átvétel időpontjától számított 2 évig élhet ezzel a jogával. A 2 éves elévülési határidőn túl már nincs lehetősége a Vásárlónak termékszavatossági igényével élni. A Vásárló a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül köteles a felfedezett hibát jelenteni a Szolgáltatónak. A késlekedésből fakadó károkért a Vásárló a felelős.

    A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
     - a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
     - a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető;
     - a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

    Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

    5.3 Garancia
    A Szolgáltató az átvételtől számított 1 évig biztosítja a jótállást a Vásárlónak. A Jótállás érvényesítéséhez szükséges, hogy a Vásárló visszaküldje postai úton a terméket a Szolgáltató „Kapcsolat” menüpontban feltüntetett postai címére, melynek költéségét a Vásárló viseli. A termék beérkezésekor a Szolgáltató megvizsgálja az igény jogosságát, azaz a hiba okát és a javítási lehetőséget. A vásárló köteles elérhetőséget (postai, email) biztosítani melyen a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval és tájékoztatja a termék javíthatóságáról, cseréjéről vagy amennyiben ezek nem lehetségesek a vételár visszafizetéséről. A javított vagy cserélt terméket a Szolgáltató a megadott címre postai úton juttatja el melynek költségét a Szolgáltató állja. Amennyiben a Szolgáltató a bevizsgálást követően azt állapítja meg, hogy a termék hibátlan vagy a hiba egyértelműen a nem rendeltetésszerű használatból adódik akkor a jótállási igényt megtagadhatja és a termék visszaszállításának a költéségét a Vásárlónak kell viselnie.

    A jótállás a következőre nem érvényesek:
    - Ékszer használatából eredő karcolások kopások, deformációk.
    - Fémallergia miatti egészségügyi, allergiás mellékhatások
    - Külső változások a viselt testfelületeken ( pl.: gyűrű méret)
    - Külső vegyi anyagok okozta elszíneződés ( pl.: gyógyvizes fürdők)
    - Ékszer elvesztése
    - Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák
    - Külső mechanikai hatások okozta elváltozások (pl.: görbülés)

     
  6. Panaszkezelés

    Amennyiben a Vásárlónak a termékkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban panasza van azt a „Kapcsolat” menüpontban található elektronikus címen vagy postai elérhetőségen teheti meg. A Szolgáltató a panasz kézhezvételét követően a kivizsgálást haladéktalanul megkezdi és a kifogására jogorvoslati lehetőségekről tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárló érdemi tájékoztatására -a törvényi előírásoknak megfelelően - 30 nap áll a Szolgáltató rendelkezésére. A panaszokról a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít a Vásárlónak adott érdemi válaszokkal együtt, melyet 5 évig megőriz.

    Amennyiben a vásárlóval fennálló vita (beleértve a szavatosság és jótállás kérdését is) a Szolgáltatóval történt egyeztetések ellenére sem zárulnak le, a Vásárló bírósági eljárást kezdeményezhet vagy a területileg illetékes békéltető testülethez fordulhat.
     
  7. Egyéb rendelkezések

    7.1 ÁSzF egyoldalú módosítása
    A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeken egyoldalúan módosíthassa. Amennyiben a módosítás megtörténik, úgy annak hatályba lépését követően leadott rendelésekre kell azt alkalmazni.

    7.2 Cookie policy egyoldalú módosítása
    A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy cookie tájékoztatót egyoldalúan módosíthassa. Amennyiben a módosítás megtörténik, úgy annak hatályba lépését követő látogatókra/vásárlókra kell azt alkalmazni.

    7.3 Webáruházzal kapcsolatos rendelkezések
    A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldalon bármilyen változtatást végrehajtson a nap bármely időszakában előzetes figyelmeztetés nélkül. Továbbá bármilyen domain átirányítást elvégezhessen.

Hatályos, 2020.04.01-tól 

Keresés